Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Måndag

Av Rebecca - 20 januari 2014 19:33

Heej1 :)


Idag är det en ny vecka med nya utmaningar.



Ser fram emot denna veckan, för på onsdags ska jag äntligen få börja på nordic wellness efter att tidigare ha tränat på hälsostudion   Ser riktigt fram emot att få börja komma igång på riktigt igen och kunna träna med nära och kära, istället för själv som jag gjorde innan.   


     


Ha en underbar fortsatt måndagskväll!

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecca - 4 maj 2015 19:40

Hej alla kära läsare som fortsätter att läsa denna blogg fast jag inte gjort ett inlägg sen feb 2014. Jag har börjat blogga igen men inte längre på bloggplatsen utan på Nouw.com. Ni hittar min nya blogg "HÄR"   Ha det bra!     ...

Av Rebecca - 7 februari 2014 13:45

  Nu har världen blivit ännu mer mörkare, hjärtat ännu mer tyngre, och tårarna färre.. Hur kan världen vara så orättvis?! Varför ska alla man älskar försvinna?! Du kommer för alltid finnas i mitt hjärna och jag kommer aldrig glömma när du försökte ...

Av Rebecca - 4 februari 2014 21:29


Igår var jag hos läkaren för jag hade inte blivit mycket bättre efter 10 dagars sängliggande. Det visade sig att jag hade åkt på en rejäl influensa som inte ville ge med sig.. och så om inte det var nog så hade jag även början till bihåleinflammation...

Av Rebecca - 29 januari 2014 17:08


Heej!   Ligger i sängen och kurerar mig, har åkt på en riktigt rejäl influensa    Det är såklart typiskt, har äntligen börjat träna på Nordic och var där i fredag och allt kändes bra.. Men såklart bröt bakterierna ut och jag har fått spendera all...

Av Rebecca - 17 januari 2014 19:37

Heej det va ett tag sedan sist      Jag vet att jag är as dålig på att göra uppdateringar nu sen jag tog en bloggpaus, men jag vet inte vad jag ska skriva om  Aja. Det kommer väl så småningom...       Idag fick jag ett ryck och bestämde ...

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg. Mitt namn är Rebecca och jag är en 17 årig tjej bosatt i den lilla staden Alingsås. Här kommer du att få läsa om min vardag i bild och text. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du snön?
 jaaa
 Nja sådär
 Nej!
 egentligen inte men då blir de sommar snabbare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards