Alla inlägg under augusti 2013

Av Rebecca - 31 augusti 2013 13:19

Heeej sveejs! I måndags fick våran norska skogskatt Sessan tre små kattungar. Dom är så grymt söta. Om cirka 3-4 veckor kommer vi ha tre små håriga bollar med ben springande överallt. haha! var något årsedan sist vi hade kattungar så nu kommer det bli mysigt med dessa små!!    // Rebecca


Här är dom små liven   

       

En stolt mamma Sessan med sina ungar

 


En stolt pappa Chili

 

Halv storasysten Ronja, som är helt slut

 

Av Rebecca - 30 augusti 2013 10:13

Nu är den efterlängtade fredagen/helgen äntligen här.. i helgen blir det att ta det lungt och vila upp sig efter en lång skolvecka och kanske klippa/färga håret. vilket jag hoppas på.

tyckte denna bilden va cool, så den skickar jag med.     ha en helt underbar fredag och helg nu. vi hörs!   // Rebecca



Av Rebecca - 27 augusti 2013 15:09

halloojjj! sitter dyp halvt död på dagens sista lektoion, naturkunskap...    denna dagen har varit lång. från 8 till kvart i fyra! men som tur är sista lektionen som sagt naturkunskap, så då kan man typ sova en stund, läraren bryr sig inte ändå.. haha  . Men får väl se det positivt ( som min klasskompis säger) att om 50 min är man hemma och kan gå och lägga sig igen.     haha denna bildet tyckte jag passa mig väldigt bra idag    Ha det! // Rebecca

 

Av Rebecca - 26 augusti 2013 14:01

Halloj allesammans! Känner mig väldigt duktig. Varit hela dagen i skolan och sedan gymmat. Första gången man var tillbaka på hälsostudion efter tre månaders uppehåll, känns helt underbart att äntligen komma igång igen :-D nu ska man bara försöka hålla igång det. Haha B-) men det ska nog gå bra. Snart blir det att dra till syrran skola och möta upp henne dör sen blir det att dra not terminalen och ta bussen hemåt och sova :-P. Ha det bra <3 kram

Av Rebecca - 24 augusti 2013 10:32

Tjaba. Nu är man påväg upp mot Laxå över dagen. Lite segt att åka bil men tur att man har sin mobil med all sin favorit musik på^^ . vad gör ni en sådana solig ( åtminstone i Gbg området) lördag? :-) hur många ligger
egentligen och sover? Haha.
En fortsatt härlig lördag! Kraam<3

Av Rebecca - 23 augusti 2013 14:15

Yeey nu är det äntligen fredag:-D. Älskar mina fredagar speciellt när man slutar 11:40 varje fredag. :-D alldeles snart ska man dra ut till landet och senare i helgen bär det av till Laxå för att fira min "plastformor" som fyller 70! Ska bli väldigt kul speciellt när man aldrig varit där uppe någongång:-)

Skickar med en bild på min snygga naturkunskapsbok som man fick idag :-P ha det bra <3

Av Rebecca - 22 augusti 2013 12:33

Halloj. Sitter typ helt död här i skolan. Två sega lektioner kvar sedan slutar man. Som tur slutat man 14:25 idag så man får gå hem o sova. B-)

Ha det bra!<3

Av Rebecca - 21 augusti 2013 15:26

Tja tja. Idag var det första dagen i åk 2 på gymnasiet. Känns både okej och tråkigt att börja skolan, men ska bli skönt o så rutiner igen. Vi fick ett helt " OKEJ" schema denna terminen, men den kunde varit bättre ;-). just ligger man typ helt död i sägen, så blir nog att gå och lägga sig tidigt idag. Haha. Ha det bra <3


Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg. Mitt namn är Rebecca och jag är en 17 årig tjej bosatt i den lilla staden Alingsås. Här kommer du att få läsa om min vardag i bild och text. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du snön?
 jaaa
 Nja sådär
 Nej!
 egentligen inte men då blir de sommar snabbare

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards