Alla inlägg under juli 2013

Av Rebecca - 30 juli 2013 23:23

Hej svejs! Idag har jag för det mesta tagit det lungt och passat mosters små monster hundar :))) senare på kvällen kände jag för att måla lite och så blev de:) blev faktist ganska nöjd :)) nu ska jag försöka sova så man orkar med morgondagen ;) ha det! //Becca

Den här ritade jag för några dagar sedan egentligen :)

Och dessa rita jag idag då:)

Av Rebecca - 28 juli 2013 23:24

Idag har jag varit med en kompis hela dagen :) fast det var rent skit väder ute så var vi ute på en skogspromenad med lilla Xena. Så duktiga är vi:-P Sedan satt vi o spelade lite sims, poppade musik o levde livet. :-)
Nu blir det o gå o knyta sig för ska upp rätt tidigt i morgon. Ha det bra, // Becca :-)

Av Rebecca - 24 juli 2013 22:33

Gäsp!! KL 3 inatt fick jag ett ryck och ville städa hela mitt rum, (som inte händer ofta!! ) men eftersom klockan var så mycket kunde jag inte det göra det så jag fick försöka somna istället... KL 9 på morgonen vaknade jag och jag hade fortfarande städlust så det var bara och börja städa hela rummet.. några timmar senare hade jag storstädat hela mitt rum från golv till tak.. pust..! så nu blir det att gå lägga sig och vara nöjd med dagen, att man har gjort något vettigt..   


 Kram och sov gött allesammans   

Av Rebecca - 18 juli 2013 14:11

Sol, bad, musik o iskall sjö. Idag tillbringar jag, moster, Micke o saga dagen på gräfsnäs badplats. Rätt gött om man bortser från iskalla Anten...

Av Rebecca - 14 juli 2013 10:16

Hallå kött o blåbär:) Gud vad jag längtar och längtar. ,, på tisdag får jag äntligen min nya dator:D som jag fick i mycket tidig födelsedagspresent av mamma o Mariia. tur att helgen snart är slut så det kan bli tisdag någon gång..:)

i fredags åkte jag o min syster till våran moster, Micke och alla djuren,. Vi tillbringade några timmar på stranden sedan grillade vi. Igår hände inte speciellt mycket, mer det vanliga att jag hoppade studsmatta typ hela dagen. Eller jo vi gjorde strutglass oxå. Idag ska vi åka till en av min mosters vänner för att äta gött o sedan bada i hennes badtunna :) vad som händer senare tja det vet jag inte nu. Trevligt söndag! //Rebecca

Av Rebecca - 10 juli 2013 15:30

Hej nu kommer äntligen kommer bilderna från Cypernresan upp här på bloggen, som vissa av er har önskat.   Ha en fortsatt trevlig Onsdag! // Rebecca


Ditresan

                                                               


Havet, båtar strand.

                                                                                                                                           


Blandat.

                                                                   



Av Rebecca - 6 juli 2013 10:34

Hej, nu är jag tillbaka i kalla Sverige igen. .landade igår eftermiddag på landvette efter en varm vecka. Är man van vid upp till 48 grader i Cypern och landar Sen till 18 grader i Sverige så inte konstigt man fryser när man landade igår. Men man vänjer väl sig igen:p

Min vecka i Cypern har varit helt underbar. Badat, solat, ätit massor glass och bara levt livet :) i början av nästa vecka kommer det komma upp lite bilder från resan.

Ha det gött så länge!! // Rebecca

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg. Mitt namn är Rebecca och jag är en 17 årig tjej bosatt i den lilla staden Alingsås. Här kommer du att få läsa om min vardag i bild och text. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du snön?
 jaaa
 Nja sådär
 Nej!
 egentligen inte men då blir de sommar snabbare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards