Alla inlägg under juni 2013

Av Rebecca - 28 juni 2013 03:02

Nu är vi äntligen påväg till Landvette för att flyga mot Cypern :D kl 6.45 börjar planet flyga mot resmålet. Yeey :D. Om allt blir som planerat. Gud vad skönt det ska blir med en Veckas efterlängtad semester:) nu börjar fjärilarna komma i magen... hoppas ni alla får en helt underbar vecka, det kommer jag garanterat ha. Va rädda om er så hörs vi om en vecka när jag landar i Sverige igen.
// Rebecca.

Av Rebecca - 24 juni 2013 11:27

Om 4 dagar ligger jag på stranden i Cypern och lever livet.PÅ fredag tidigt på morgonen ungefär vid kl 7 (svensk tid) flygger planet iväg mot  Fig Tree, Cypern. gissa vem som längtar? Jag såklart!!!  Nu måste man bara packa klart resväskan och handbagaget, pust.. lika bra o börja. hahaha!!!!

I fredags var det ju midsommarafton, och den firade jag ute på landet med familjen, vänner, vännernasfamiljer och hunden Alma. vädret var väl okej men senare på eftermiddagen kom ovädret, åska, blixtrar och spöregn.. jag som är rädd för åska. 

Nu ska jag återgå till packingen! ha det!


// Rebecca

Av Rebecca - 20 juni 2013 11:19

Förlåt för dålig Uppdatering, men har haft migrän i två dagar så har bara sovit hela dagarna. idag är det bara 7 och en halv dag kvar tills jag drar till Cypern yeeey  . idag ska jag bara ta det lungt och umgås med familjen. hoppas alla får en bra torsdag.


Kraam

Av Rebecca - 14 juni 2013 20:54

Tja! Tänkte ni kanske ville ha lite uppdatering.. I dag har jag bakat rulltårtor och kärlek mums med moster, Micke o lillsyrran :) här nedan kommer lite foton från bakandet. Ha en underbar helg allesammans! Kraam!



Bilder från bakandet. Här bakar vi rulltårtor.


Bilder från bakandet. Här bakar vi kärleks mums.

Av Rebecca - 12 juni 2013 12:03

Äntligen har jag gått på sommarloooov    Yeeeeey    Nu har jag gått ut första året av tre år på gymnasiet, bara två år tills man tar studenten. Detta första året har varit helt underbart. kommer värkligen ha många roliga minnen av denna tiden med världens bästa klass och lärare. Man hoppas att dom två sista åren blir lika bra som det första, men det tror jag det kommer bil.   Men först ska jag njuta av ett långt och härligt sommarlov med familjen, vännerna och djuret.  kommer bli ett helt underbar sommar ( hoppas jag iallfall), med resan till Cypern om två veckor och 2 dagar, och massor av annat skoj. hoppas ni alla får en helt underbar fortsatt onsdag.    Kraam! 



Hoppas alla får en underbar sommar önskar jag och matte, det får iallfall vi! Mjauuu!   

            

Av Rebecca - 11 juni 2013 12:02

Hej svejs!


Efter 5 dagars ledighet är det dags för skolan... Men redan i morgon går jag på somarlov  . Känns jättenödvändigt att gå till skolan för två lektioner men aja så är det ibland. igår gjorde jag inte så mycket, låg mest hemma och slöa.. var så trött igår, eftersom det va någon från skolan som hade ringt kl 8 på morgonen fast jag var ledig   .. men var så trött så jag slängde kudden över mobilen och somnade om.. hahaha!. idag ska jag nog, efter jag har kommit hem från skolan, packa lite inför resan till Cypern och spela sims.. Den 28e lämnar jag Sverige i en vecka.  kan tiden inte gå snabbare? .... 


    Kraam! 

Av Rebecca - 9 juni 2013 11:41

hej, detta är mitt förta inlägg här på min blogg, och det är faktist min fösta blogg, så jag hoppas ni kommer gilla den.

idag har jag inget specielt planerat, blir väl det vanliga, spela sims, slappa, och poppa Mosik     men de är också gött ibland.. Om mindre än 3 veckor drar jag till Cypern en vecka ( gissa vem som längtar)   tur att man går på sommarlov på onsdag så tiden kan gå snabbare, haha!   

nu ska jag nog ta mig lite lunch.. hoppas ni får en helt underbar Söndag!    kraam!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg. Mitt namn är Rebecca och jag är en 17 årig tjej bosatt i den lilla staden Alingsås. Här kommer du att få läsa om min vardag i bild och text. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du snön?
 jaaa
 Nja sådär
 Nej!
 egentligen inte men då blir de sommar snabbare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards