Alla inlägg under december 2013

Av Rebecca - 15 december 2013 12:53

Hej!

Det är med tungt hjärta jag har beslutat mig för att ta en paus från bloggen. Jag har ingen blogglust just nu och det kan vara för att det inte händer så mycket spännande i mitt liv just nu och jag känner mig inte helt enkelt på topp för att blogga..  Jag vet inte när jag kommer komma igång igen men det märker ni. Kommer säkert göra något då och då men jag får se. Jag hoppas iallfall att jag ska få tillbaka blogglusten så snart som möjligt.

 

Ha det bra <3


 

Av Rebecca - 13 december 2013 15:38

Gud va tiden går fort. nu är det näst sista fredagen innan julafton   och snart sista veckan i skolan.  Vad hittar ni på denna härliga fredag då? :) Själv ska man bara ta det lugnt   

 


Ha en underbar helg <3

 

Av Rebecca - 13 december 2013 15:31

Hej :)


Dagens blogg blev fannym av Fanny;)


Ni hittar hennes blogg genom att klicka på bilden.

 

Ps: jag funderar på att ta en paus med bloggen, för jag har ingen blogglust längre.. vad tycker ni? :)


Ha det bra <3

 

Av Rebecca - 12 december 2013 13:30

Dagens blogg blev Mukeys av My. På hennes blogg får man läsa lite allt möjligt smått & gott. :)


Ni hittar hennes blogg genom att klicka på bilden

 


Ha det bra <3

 

Av Rebecca - 11 december 2013 16:39

Det blir vanligare att fler och fler ungdomar blir stressade över skolan och jag är en av dom. sitter & rivet/ biter på mina nagelband när jag inte orkar med skolan och allt bara känns bara piss.. Varför kan inte skolan/regeringen sakta ner detta höga tempo?  Jo! För att vi är äldre och har högre krav på oss både från oss själv och vår omgivning. Att på A på ett prov är vad alla vill, men hur lätt är det liksom? Hur mycket man är pluggar kan man inte få det där A:et.. När man ska ha prov eller redovisning brukar många börja få ångest o börjar antingen att bita/ riva i nagelbanden eller bara mår allmänt dåligt.


Behövde bara skriva av mig lite... Har en förbaskad svenska uppgift som jag stressar upp mig över o har typ rivit/bitit sönder nagelbanden på varje finger..    Någon mer som känner att samhället har för höga krav på oss ungdomar? I så fall kommentera här nedan då :)


   

Ha det bra <3

 


Av Rebecca - 11 december 2013 13:15

Hej svejs! :)


Dagens blogg blev Sigridsofia som drivs av Sofia. På hennes blogg får man läsa om hennes liv osv :)


ni hittar hennes blogg genom att klicka på bilden

 


Ha det bra <3

 


Av Rebecca - 10 december 2013 08:30

God morgon! :)


Här kommer dagens blogg mooasbloogg som drivs av moa. På hennes blogg får man läsa om lite allt möjligt :)


Ni kommer till hennes blogg genom att klicka på bilden  


Ha det bra <3


 

Av Rebecca - 9 december 2013 17:21

Tjena alla piggare läsare   


Idag blev dagens blogg hannaholmberg som drivs ah Hanna. På hennes blogg får man läsa om hennas liv i bild och text :)


Ni kommer till hennes blogg genom att klicka på bilden

 


Ha det bra <3

 

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg. Mitt namn är Rebecca och jag är en 17 årig tjej bosatt i den lilla staden Alingsås. Här kommer du att få läsa om min vardag i bild och text. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du snön?
 jaaa
 Nja sådär
 Nej!
 egentligen inte men då blir de sommar snabbare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards