Alla inlägg under november 2013

Av Rebecca - 29 november 2013 16:01

Hej svejs!


Jag var både glad och ledsen när jag vaknade idag.. Var glad för att det äntligen är fredag igen men var även ledsen för idag var det sista dagen på praktiken.   Jag trivdes väldigt bra på min APL plats och kommer verkligen sakna barnen och alla snälla "fröknar där, men mest barnen. Men bara att bita ihop för till våren ska jag tillbaka till samma ställe igen i 4 veckor .  

Det enda positiva med att skolan börjar igen på måndag är att jag får tillbaka mina tidiga fredag .  


 


Ha det bra och ha en toppen helg!  

 

Av Rebecca - 27 november 2013 20:17

Hallå alla mina älskade läsare! :)


Idag var jag återigen på praktiken och idag bestämde jag mig för att göra ett julpyssel med dom äldsta barnen på förskolan, Så vi satte oss ner och gjorde varsin snögubbe. Riktigt söt blev denna som jag gjorde eller va säger ni? :))) ( dock skulle en liten unge göra två prickar till i ansiktet på den :/ )


 



Ha det bra :)) 

                                                  

Av Rebecca - 26 november 2013 19:23

TJA alla härliga bloggläsare!   


Känner mig extremt trött idag, vet inte varför.. Jag sov jätte bra inatt och var pigg på morgonen men det hände något under dagen och jag blev helt slut och hade ont i huvudet. Då jag fortfarande är på praktik kan det nog vara att allt skrik och spring kan göra så jag blev trött nu när man nästan varit där i 3 veckor.  Satt typ som en zombie på praktiken och det märkte min handledare så hon skickade hem mig tidigare vilket var tur.. För drygt 2 timmar senare stensomna jag i sängen och vaknade av min "JÄVLA" lillasyrra som kommer in och gapar att det är mat och snor mina kuddar    Men nu får jag äntligen återigen lägga mig i sängen och sova vidare   



   


Gör som dessa katter, går och lägger mig och säger godnatt!

Ha det bra och va rädda om er!   


 

  

Av Rebecca - 24 november 2013 18:14

Go kväll alla härliga läsare!


Nu är veckans blogg avslutad och vinnaren blev.. faktist den enda deltagaren (denna gång) Pewill!   Grattis!


Hennea blogg hittar du "här" och även under mina länkar :)


 

Av Rebecca - 21 november 2013 18:32

Hej svejs!


Jag tänkte göra ännu en veckans bloggtävling!   För att delta i tävlingen så ska man kommentera detta inlägg " jag är med". Söndag 24e November lottar jag ut en vinnare som får sin bloggadress under mina länkar men kommer även stå med i inlägget där vinnaren presenteras på söndag!    Så kom igen och delta nu, ju fler desto svårare för mig, haha   


 




 

  

Av Rebecca - 19 november 2013 16:01

Hej svejs!  


Har precis kommit hem från ännu en praktikdag.. Helt slut så nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på någon film, om ja nu kommer på någon vill säga    har ni något förslag på någon spännande film?   

 


 

Av Rebecca - 16 november 2013 16:19

Sitter i soffan hos plastfarmor Maj uppe i Laxå och är helt propp mätt..  :))


 


Haha!!



 

Av Rebecca - 16 november 2013 11:15

Hej svejs! :)

Sitter i bilen påväg till Laxå för att gå på 35 års kallas.:) Ska bli grymt kul och så konmer man få äta massor av god mat som plastformor lagat och ännu mer tårta :)) Åt tårta i går som fika på praktiken och sedan när jag va på 35 års kalas ( samma person) och åt tårta där med och som inte de va nog ska jag äta idag med och i morron oxå :P kommer ju rulla fram innan helgen är slut.. Hahaha!

Ha en toppen bra lördag allesammans! // Rebecca

Presentation


Hej och välkommen till min lilla blogg. Mitt namn är Rebecca och jag är en 17 årig tjej bosatt i den lilla staden Alingsås. Här kommer du att få läsa om min vardag i bild och text. :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du snön?
 jaaa
 Nja sådär
 Nej!
 egentligen inte men då blir de sommar snabbare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

översätt bloggen

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards